επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΤΑΣΙΩΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ.

Στην συνέντευξή του στο PrasiaOnline , ο δήμαρχος μας μιλάει και για τις επόμενες δημοτικές εκλογές.

ΕΡ:Πόσο ευχαριστημένος είστε από το έργο που έχει επιτελέσει εως τώρα η δημοτική Αρχή Αλιάρτου; Τι σας λένε οι δημότες σας; Ποια είναι η πιο δυσάρεστη και πια η πιο ευχάριστη πλευρά του να είσαι δήμαρχος Αλιάρτου;
ΑΠ: Εκτιμώ πως σε τραγικά δύσκολους καιρούς έχουμε να παρουσιάσουμε σημαντικό έργο. Αυτό όμως θα το κρίνουν οι Δημότες, των οποίων την κρίση σέβομαι απολύτως. Μπορώ όμως να πω με βεβαιότητα ότι καταβάλλουμε τεράστια προσπάθεια. Δυσάρεστες στιγμές υπάρχουν πολλές και καθημερινά, αναφέρθηκα και πριν στα προβλήματα που δεν μπορούμε να δώσουμε λύση, κατ’αναλογία λοιπόν υπάρχουν και οι ευχάριστες όταν αυτή η λύση υπάρχει. Γενικά η θέση του Δημάρχου παρέχει  χαρές ή λύπες  σε απόλυτη ένταση.
ΕΡ:Σε ένα χρόνο οι δημότες θα κληθούν να ψηφίσουν πάλι για το Δήμαρχο τους. Θα ζητήσετε την ψήφο τους πάλι; Και αν ναι, τι θα τους πείτε για να σας προτιμήσουν πάλι;

ΑΠ:Η ενασχόλησή μου με τα προβλήματα του Δήμου, δεν μου επιτρέπουν να ασχοληθώ τώρα με τις επόμενες εκλογές. Αυτό θα γίνει την ώρα που πρέπει. Έχω δηλώσει πως το κριτήριο για την εκ νέου ενασχόλησή μου θα είναι να είμαι εγώ ευχαριστημένος από το έργο μου και σας λέω ότι είμαι πολύ δύσκολος κριτής. Αν όμως ασχοληθώ θα ζητήσω από τους δημότες μου  την ψήφο τους, λέγοντάς τους την φράση που τους είπα και στην τελετή της ορκωμοσίας μου ως Δήμαρχος. Τους είπα λοιπόν τότε, μεταξύ άλλων «…Όσο για μένα θα είμαι ευτυχής αν στο τέλος αυτής της δύσκολης τετραετίας που μου αναθέσατε, μπορώ να σταθώ απέναντί σας να σας πώ: Αγαπητοί συνδημότες έκανα για τον τόπο μας λιγότερα από όσα ήθελα, περισσότερα όμως από όσα μπορούσα». Θα είναι ύψιστη τιμή, στο πρόσωπό μου αν συμφωνήσουν και εκείνοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: