επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Με την απαγγελία ποιήματος για την ΜΗΤΕΡΑ, η συντοπίτισσά μας κ. Κ. Σταθακοπούλου, μάγεψε τις γυναίκες στην γιορτή της Ομοσπονδίας στην Λιβαδειά.

Στην φετινή ΚΟΠΗ της καθιερωμένης ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ, από την Ομοσπονδία Συλλόγων Γυναικών Νομού Βοιωτίας, την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014, στην Λιβαδειά, η συντοπίτισσα μας Κωνσταντίνα Σταθακοπούλου, απήγγειλε, ένα δικό της ποίημα για την μητέρα.

«Γυναίκα εσύ, Μητέρα εσύ»

Νύχτες πολλές περπάτησα με τη μορφή σου αγκαλιά..
Μη με ρωτήσεις,
του ταξιδιού πως ήταν ο δρόμος..
Δεν τον θυμάμαι..

Αναδρομή,
μέσα στου χρόνου την πετρώδη αναζήτηση, σαν κάνω,
το ζεσταμένο χρώμα απ’ τη μορφή σου αναπνέω..
Το δάκρυ σου μεθώ..
Βροχή χαρούμενη, γλυκιά σταλαγματιά σαν το τυλίγονται,
όλα τα άνυδρα, της χέρσας γης μου χώματα..

Ύμνο ζωής, λάμψη ψυχής,
τα νυχτωμένα εσώψυχα φωτίζει, ο ήλιος της ματιάς σου..
Το βλέμμα σου,
αγάπη στάζει, δροσιά σταλάζει,
στο κοίταγμα του ορίζοντα που απόμεινε αδειανό..

Στην κουρασμένη ανάσα μου,
μακρόσυρτα καράβια απ’ ελπίδα αρμενίζεις..
Στα χέρια σου ανεμίζεις,
συνωστισμένα συναισθήματα που μάχονται να φτερουγίσουν..
Σφαγμένου πόνου μου το αίμα,
πάνω στου κόρφου την πληγή σου το κυλάς..
Στης αγωνίας μου το βλέμμα περπατάς,
αποκλεισμένα όνειρα να ελευθερώσεις..

Να με λυτρώσεις,
απ’ την κρυμμένη οφθαλμαπάτη που τρίζει μέσα μου..
Να γεννηθείς..
Να μ’ αγαπήσεις..
Να λυτρωθείς..
Στην ιδρωμένη σκέψη μου, λιβανωτό δροσιάς να θυμιατίσεις..
Τα βροχερά της Κυριακής μου απομεσήμερα να αιχμαλωτίσεις,
μέσα στη θέρμη του Απρίλη σου..

Μητέρα, εσύ..
Γυναίκα, εσύ..

Αγάπη…
σαν απορρέεις, απ’ της καρδιάς τους το άγιο μύρο..


 Το χειροκρότημα που εισέπραξε ήταν μεγάλο. 

Η αγαπητή σε όλους μας Ντίνα, κυριολεκτικά μάγεψε τους παρευρισκόμενους, και απέσπασε τις καλύτερες εντυπώσεις. 

Ντίνα σου ευχόμαστε και άλλα πολλά και καλά ποιήματα!!!

πηγη: http://omospondia-gynaikon-viotias.blogspot.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια: