ΛΕΟΝΤΑΡΙ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Παλιά και νέα από το χωριό μας Λεοντάρι του ΔΗΜΟΥ Αλιάρτου-Θεσπιέων Βοιωτίας. Διαχειριστής Εφ. "ΤΟ ΠΟΛΥΑΝΔΡΙΟΝ" Email:kaskaveli1@yahoo.gr
Ετικέτες
- ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (459)
- ΕΝΟΡΙΑΚΑ ΝΕΑ (395)
- ΔΗΜΟΣ ΑΛΙΑΡΤΟΥ-ΘΕΣΠΙΕΩΝ (349)
- ΙΣΤΟΡΙΑ (304)
- ΘΕΣΠΙΕΣ (199)
- Α.Σ.Λ. (197)
- ΘΗΒΑ (100)
- ΑΡΧΟΝΤΙΚΙ (68)
- ΕΝΟΡΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ (57)
- ΠΑΝΗΓΥΡΙ (52)
- ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΝΕΑ (48)
- Εφ. "ΤΟ ΠΟΛΥΑΝΔΡΙΟΝ" (32)
- ΒΙΒΛΙΟ (28)
- ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ (13)
- NEA (12)
- ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023 (12)
Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026
Μέσα σε κλίμα Πανηγυρικό τελέσθηκε ο εορτασμός της Συνάξεως της Παναγίας της επικαλουμένης Οδηγήτριας που αντίγραφο της, θυσαυρίζεται στο Ναό μας!
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026
Σάββατο 13 Ιουνίου 2026
Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026
«Πύργος Σεντ Ομέρ: Ένα μνημείο αφηγείται…»
Σάββατο 13 Ιουνίου 2026 ώρα 21.00
Αύλειος χώρος Αρχαιολογικού Χώρου Θηβών
Με αφορμή τον εορτασμό των 10 χρόνων επαναλειτουργίας του Νέου Αρχαιολογικού Μουσείου Θηβών (2016-2026), η ΕΦΑ Βοιωτίας σε συνεργασία με το Δήμο Θηβαίων, παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση με τίτλο «Πύργος Σεντ Ομέρ: Ένα μνημείο αφηγείται…».
Πως ότι απέμεινε από το ξακουστό κάστρο Γάλλων ευγενών του 13ου αιώνα έγινε αναπόσπαστο κομμάτι ενός από τα σημαντικότερα μουσεία της σύγχρονης Ελλάδας; Στο ερώτημα αυτό φιλοδοξεί να απαντήσει μία πρωτότυπη μουσικοθεατρική παράσταση, η οποία βασίζεται σε ιστορικά και αρχαιολογικά τεκμήρια. Ένα ιστορικό αφηγηματικό δρώμενο που έχει ως θεματικό πυρήνα
Τρίτη 9 Ιουνίου 2026
Οι όμορφες στιγμές που ζήσαμε όλοι μαζί στην Μαγνησία, με τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ!!!
Οι όμορφες στιγμές που ζήσαμε όλοι μαζί στην Μαγνησία, και όσο αυτές μπορεί να τις αποδώσει το κλικ μιας φωτογραφίας!!!!
Στιγμές χαράς, γέλιου, χορού, αγάπης και χαλάρωσης!!!
Το αποκορύφωμα ήταν ο καφές στα Καμένα Βούρλα με τους κερασμένους λουκουμάδες από τον Σύλλογο, δίπλα στην θάλασσα, με το δροσερό αεράκι και τον ήλιο να δύει σιγά – σιγά… και το γλυκό του κουταλιού από πετροκέρασο, στο Μοναστήρι της Παναγίας ΞΕΝΙΑΣ!!!
Για τα τσιπουράδικα δεν λέμε τίποτα, γιατί με τόσο τσιπούρο που κατεβάσαμε τα έχουμε ξεχάσει!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εις το επανιδείν, με νέες εκπλήξεις!!!














.jpg)











































