Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Γιορτή Λήξης στο ΗΣΙΟΔΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΠΙΩΝ!!!


3235/22-6-2026

 

Μέσα σε κλίμα Πανηγυρικό τελέσθηκε ο εορτασμός της Συνάξεως της Παναγίας της επικαλουμένης Οδηγήτριας που αντίγραφο της, θυσαυρίζεται στο Ναό μας!























Μέσα σε κλίμα Πανηγυρικό τελέσθηκε
 την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, ο Μέγας Εσπερινός της Συνάξεως της Παναγίας της επικαλουμένης Οδηγήτριας 
που αντίγραφο της, θυσαυρίζεται στο Ναό μας!
Τον Θείο λόγο κήρυξε Ο παν. Αρχιμανδρίτης π. Πολύκαρπος Καραμαρούδης (πρ. Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Βαγίων) πλαισιούμενος από τον παν. Αρχιμανδρίτη π. Δανιήλ Στέφα (πρ. Ιερού Ναού Αγίων Θεοδώρων Θηβών) και τους λοιπούς πατέρες που ήρθαν να τιμήσουν την εορτή μας.
Μας μίλησε ιδιαίτερα για την βοήθεια που προσφέρει απλόχερα η Μητέρα μας Παναγία και το πώς πήρε το όνομά της Οδηγήτρια καθώς μετέφερε στο εκκλησίασμα τις ευχές και ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ.κ. Γεωργίου.  
Προ της απολύσεως έγινε

ΟΙΝΟΓΝΩΣΙΑ 2026, Μουσείο Θήβας 03-07-2026!!!



 3233/22-6-2026

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2026

«Πύργος Σεντ Ομέρ: Ένα μνημείο αφηγείται…»


 «Πύργος Σεντ Ομέρ: Ένα μνημείο αφηγείται…»

Σάββατο 13 Ιουνίου 2026 ώρα 21.00

Αύλειος χώρος Αρχαιολογικού Χώρου Θηβών

Με αφορμή τον εορτασμό των 10 χρόνων επαναλειτουργίας του Νέου Αρχαιολογικού Μουσείου Θηβών (2016-2026), η ΕΦΑ Βοιωτίας σε συνεργασία με το Δήμο Θηβαίων, παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση με τίτλο «Πύργος Σεντ Ομέρ: Ένα μνημείο αφηγείται…».

Πως ότι απέμεινε από το ξακουστό κάστρο Γάλλων ευγενών του 13ου αιώνα έγινε αναπόσπαστο κομμάτι ενός από τα σημαντικότερα μουσεία της σύγχρονης Ελλάδας; Στο ερώτημα αυτό φιλοδοξεί να απαντήσει μία πρωτότυπη μουσικοθεατρική παράσταση, η οποία βασίζεται σε ιστορικά και αρχαιολογικά τεκμήρια. Ένα ιστορικό αφηγηματικό δρώμενο που έχει ως θεματικό πυρήνα

Τρίτη 9 Ιουνίου 2026

Οι όμορφες στιγμές που ζήσαμε όλοι μαζί στην Μαγνησία, με τους ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΑΡΙΟΥ!!!


 Οι όμορφες στιγμές που ζήσαμε όλοι μαζί στην Μαγνησία, και όσο αυτές μπορεί να τις αποδώσει το κλικ μιας φωτογραφίας!!!! 

Στιγμές χαράς, γέλιου, χορού, αγάπης και χαλάρωσης!!!

 Το αποκορύφωμα ήταν ο καφές στα Καμένα Βούρλα με τους κερασμένους λουκουμάδες από τον Σύλλογο, δίπλα στην θάλασσα, με το δροσερό αεράκι και τον ήλιο να δύει σιγά – σιγά… και το γλυκό του κουταλιού από πετροκέρασο,  στο Μοναστήρι της Παναγίας ΞΕΝΙΑΣ!!!

Για τα τσιπουράδικα δεν λέμε τίποτα, γιατί με τόσο τσιπούρο που κατεβάσαμε τα έχουμε ξεχάσει!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εις το επανιδείν, με νέες εκπλήξεις!!!