επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Σάββατο 4 Μαρτίου 2023

"Το να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας αυτό μας κάνει ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ όχι ήρωες"

 


Και μέσα στο ζόφο που ζούμε, ο Άγγελος, αυτό το σπουδαίο, όμορφο παιδί, που έσωσε 16 ανθρώπους, συνεπιβάτες του, έγραψε:
"Το να βοηθάμε τους συνανθρώπους μας αυτό μας κάνει ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ όχι ήρωες. Εγώ αγκάλιασα τη μάνα μου και τον πατέρα μου, εγώ είμαι ζωντανός και πονάω που χάθηκαν τόσες αθώες ψυχές. Που δεν καταφέραμε να σώσουμε έναν ακόμη...έναν παραπάνω. Μου τηλεφώνησαν μανάδες και με ρώτησαν "Είδες το παιδί μου; ξέρεις αν είναι ζωντανό;" Εγώ τι να πω; ποιος θα απαντήσει σε αυτούς τους γονείς;" 
 Ήρωας, μεταξωτός είσαι αγόρι μου!!!

Ερανισμένο από το προφίλ στο φς της φίλης Τζένης Άρχοντα. 

Απηχεί όσο τίποτα άλλο την ελπίδα, μετά από αυτή την τραγωδία που ζούμε

2629

Δεν υπάρχουν σχόλια: