επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023

1778 ψήφοι καρδιάς!!!


 1778 ψήφοι καρδιάς ❤️!!!

Σας ευχαριστώ με όλη μου την ψυχή!  Το έκανα με όρεξη, πίστη στις δυνατότητες του νομού και ανάγκη μου προσφοράς, όχι απλά διάθεση. Είναι ωραίο να σου δίνεται η δυνατότητα να περάσεις απ' αυτή τη ζωή αφήνοντας πίσω σου πράγματα για το συνάνθρωπο, το κοινό καλό και μόνος σου δεν μπορείς, χρειάζεσαι μια καλή ομάδα. Είχα μόνο εμένα, τους γονείς μου, τον αδερφό μου, τις γνώσεις μου, την εμπειρία μου, το τσαγανο μου, την αγάπη μου κι ΕΣΆΣ!!! Η μόνη στήριξή μου ,ήσασταν εσείς και σας βρήκα ατρόμητους! Είμαι ευγνώμων σε κάθε έναν από εσάς που πίστεψε ότι μπορώ να κάνω κάτι για τον τόπο μας και το μέλλον μας. Αξίζουμε μια ευρωπαϊκή Βοιωτία. Είστε στα καλύτερα χέρια πιστέψτε με!!!

Αγγελική Παπασπύρου

09-10-2023

ΠΗΓΗ: 

Αγγελικη Παπασπυρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: