Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

Μέσα σε κλίμα Πανηγυρικό τελέσθηκε ο εορτασμός της Συνάξεως της Παναγίας της επικαλουμένης Οδηγήτριας που αντίγραφο της, θυσαυρίζεται στο Ναό μας!























Μέσα σε κλίμα Πανηγυρικό τελέσθηκε
 την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, ο Μέγας Εσπερινός της Συνάξεως της Παναγίας της επικαλουμένης Οδηγήτριας 
που αντίγραφο της, θυσαυρίζεται στο Ναό μας!
Τον Θείο λόγο κήρυξε Ο παν. Αρχιμανδρίτης π. Πολύκαρπος Καραμαρούδης (πρ. Ιερού Ναού Αγίας Τριάδος Βαγίων) πλαισιούμενος από τον παν. Αρχιμανδρίτη π. Δανιήλ Στέφα (πρ. Ιερού Ναού Αγίων Θεοδώρων Θηβών) και τους λοιπούς πατέρες που ήρθαν να τιμήσουν την εορτή μας.
Μας μίλησε ιδιαίτερα για την βοήθεια που προσφέρει απλόχερα η Μητέρα μας Παναγία και το πώς πήρε το όνομά της Οδηγήτρια καθώς μετέφερε στο εκκλησίασμα τις ευχές και ευλογίες του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ.κ. Γεωργίου.  
Προ της απολύσεως έγινε η μικρά Λιταύνευσις του Ιερού Εικονίσματος πέριξ του Ναού μας. 
Στο τέλος οι πιστοί έλαβαν ως ευλογία τον άρτο και ποικίλα κεράσματα που προσφέρθηκαν στο ενοριακό πνευματικό μας κέντρο, από φορείς, συλλόγους, και τις κυρίες που πάντοτε είναι δίπλα μας σε κάθε εορταστική εκδήλωση.  
Η Παναγία μας να σκέπει κάτω από το ομοφώριό της το χωριό και να μας ευλογεί.
Χρόνια πολλά και ευλογημένα!!! 





 

Δεν υπάρχουν σχόλια: