επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Τρίτη 23 Απριλίου 2019

Υποψήφια στον Δήμο Λεβαδέων η Βενετία μας!!!


Είμαι η Βενετία Χρήστου, εργάζομαι ως προγραμματιστής λογισμικού τα τελευταία 17 χρόνια, σύζυγος και μητέρα ενός παιδιού.

Μεγαλωμένη σε μια οικογένεια όπου έμαθα πως οφείλουμε να κάνουμε πρώτα ένα βήμα εμείς και έπειτα όλοι οι άλλοι και ρωτώντας πάντα τον εαυτό μου τι μπορώ εγώ να κάνω για τον τόπο μου και όχι ο τόπος μου για μένα, αποφάσισα να δεχτώ την πρόσκληση που μου έγινε από την σημερινή Δήμαρχο της πόλης μας Γιώτα Πούλου.

Ήταν μια πρόσκληση τιμής και μια πρόκληση που με χαρά και ορμή ανέλαβα να την αντιμετωπίσω, κινούμενη αποκλειστικά από ένα και μοναδικό κίνητρο.

Την αγάπη μου για τον τόπο που μεγάλωσα.

Με πολλούς από εσάς πήγαμε στα ίδια σχολεία,
με άλλους παίξαμε στις ίδιες γειτονιές,
με άλλους αποκτήσαμε κοινές επαγγελματικές εμπειρίες,
με κάποιους έχουμε συγγενικούς δεσμούς
και με άλλους σημαντικούς φιλικούς δεσμούς.

Με άλλους μας ενώνει η απέραντη αγάπη μας για τα ζώα και με άλλους συνυπήρξαμε σε πολλές αντιφασιστικές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στην πόλη.

Για μένα δημοκρατία σε τοπικό επίπεδο σημαίνει ουσιαστική εμπλοκή της τοπικής κοινωνίας (των φορέων της και των πολιτών) στην διαβούλευση, την γνωμοδότηση και την λήψη των αποφάσεων που τους αφορούν, άμεσα ή έμμεσα. Αυτό σημαίνει ότι η συζήτηση για τα τοπικά ή γενικότερης σημασίας ζητήματα, δεν θα πρέπει να περιορίζεται στο Δημοτικό ή Τοπικό Συμβούλιο, αλλά να επεκτείνεται στις γειτονιές, στους φορείς, στους πολίτες.

Με γνώμονα λοιπόν τις αρχές και τα πιστεύω μου, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς μου αλλά και το όραμά μου για μια νέα αντίληψη και ένα νέο ήθος στα δημοτικά πράγματα του τόπου ανέλαβα το ρίσκο της επιλογής μου, αποφάσισα να κάνω ένα ακόμη ξεκίνημα και ζητώ τη στήριξη σας.

Να προσπαθήσουμε όλοι μαζί για έναν τόπο όπου η αλληλεγγύη θα είναι η καθημερινή μας ανάγκη, παράλληλα στηρίζοντας την τοπική αγορά.

Χρειάζεται μια νέα αντίληψη για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την άσκηση της τοπικής εξουσίας και μια Δημοτική Αρχή που θα ενδιαφέρεται, θα συμμετέχει, θα προγραμματίζει και θα αγωνίζεται με πάθος για τα συμφέροντα όλου του διευρυμένου Δήμου. Μια Τοπική Αυτοδιοίκηση που θα απελευθερώνει τις τοπικές πνευματικές και καλλιτεχνικές δυνάμεις και θα τους δίνει χώρο για να εκφραστούν.

Ο Δήμος μας χρειάζεται όλους.
Και μας χρειάζεται ενωμένους.

Προσωπικές κόντρες, προσωπικές φιλοδοξίες και εγωισμοί δεν έχουν θέση. Το να παραδώσουμε στην επόμενη γενιά ένα νέο δήμο αναγεννημένο και αλληλέγγυο, δεν είναι μόνον υπόθεση της υποψηφιας Δημάρχου Γιωτας Πουλου αλλά και δική μας.

Είναι υπόθεση όλων μας να συστρατευτούμε και να συμπορευτούμε ενωμένοι πέρα και πάνω από κομματικές προτιμήσεις βάζοντας ως πρώτη προτεραιότητα τη δημιουργική μας διάθεση, την πόλη μας, τα χωριά μας και πάνω από όλα τους πολίτες!

Θα είναι μια αναμέτρηση που καλούμαστε να την κερδίσουμε.
Και με τη δική σας συμπαράσταση και συμμετοχή θα την κερδίσουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: