επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Ευχαριστήριος επιστολή του Χαρίτου Πετρούλια!!!



Τριακόσια τριάντα τέσσερα (334) μοναδικά ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου σε όλες και όλους που με στηρίξατε στις Δημοτικές εκλογές !!!
Θέλω να σας εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπό μου!!! Ευχαριστώ που ήμουν η επιλογή σας !!! και με εκλέξατε για άλλη μια φορά Δημοτικό Σύμβουλο!!!

Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλες μου τις δυνάμεις, για τα παιδιά μας, τα συμφέροντα της τοπικής κοινωνίας μας, αλλά και για να σταθώ αντάξιος της αγάπης σας και της εμπιστοσύνης σας!!!
Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον αρχηγό μας Γεώργιο Αραπίτσα για τον ανιδιοτελή, ανυστερόβουλο, έντιμο και καθαρό αγώνα του!!! Αλλά και γιατί μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στην ομάδα του!!!
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συνυποψηφίους μου που εκλέχθηκαν!!!
Θερμά συγχαρητήρια και σε όσους συνυποψηφίους μου δεν κατάφεραν να εκλεγούν αλλά μου χάρισαν μαζί και με όσους εκλέχθηκαν ξεχωριστές αγωνιστικές αλλά και ανθρώπινες στιγμές.
Συγχαρητήρια και στην νέα δημοτική αρχή!!!
Βγαίνουμε όλοι πιο πλούσιοι από την εμπειρία αυτή.... !!!
Συνεχίζουμε ΔΥΝΑΜΙΚΑ.....!!! με οδηγό την φράση « ΠΡΩΤΑ Ο ΔΗΜΟΤΗΣ»



Δεν υπάρχουν σχόλια: