Τρίτη 5 Μαΐου 2026

Φωτοστιγμές απο τον Εορτασμό στο Παρεκκλήσιον της Αγίας Ειρήνης!!!


Με την Αναστάσιμη χαρά να πλημμυρίζει τις καρδιές μας, εορτάστηκε η πανήγυρις του Παρεκκλησίου επ’ ονόματι της Αγίας Ειρήνης στο χωριό μας. 
Χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου μας κ. κ. Γεωργίου τελέσθηκε ο μέγας πανηγυρικός εσπερινός.
Ο Σεβασμιώτατος, μίλησε για την μαρτύριο της Αγίας που υπέστη και τα θαύματα τα οποία βιώνουν καθημερινά οι άνθρωποι. Τέλος, ευχήθηκε προς τον λαό και ιδιαίτερα στους κτήτορες αυτού του Ναΐσκου, Βασίλειο και Παρασκευά Βουδούρη για αυτή την μεγάλη δωρεά που προσέφεραν στο χωριό και προσευχήθηκε για την ανάπαυση της κεκοιμημένης αδερφή τους Βασιλικής. 
Το αναλόγιο πλαισίωσε ο Πρωτοψάλτης του Ι. Ναού Προφήτου Ηλία Λεονταρίου κ. Ηλίας Φροσυνός μεταξύ και άλλων ιεροψαλτών. 
Τον στολισμό της Ιεράς Εικόνος των Αγίων  προσέφερε το γραφείο τελετών 
"Αφοί Παπαδάκη". 
Ο Πολιτιστικός - χορευτικός σύλλογος Λεονταρίου "Το Αρχοντίκι" παρέθεσε πλούσια και ποικίλα κεράσματα - γλυκίσματα προς τους εκκλησιαζόμενους και τον ιερό κλήρο, μετά το πέρας της ακολουθίας. 
Την ακολουθία κάλυψε ο φωτογράφος κ. Δημήτριος Παπαθεοδοσίου (Permissos)
Πλήθος λαών και αρχόντων του τόπου μας, τίμησαν την Αγία με τα πάσης δόξης.
Χριστός Ανέστη - χρόνια πολλά !!



















Με σύμμαχο τον ήλιο, τελέσθηκε χοροστατούντος του Σεπτού ποιμενάρχη μας κ.κ. Γεώργιου, ο Μέγας Εσπερινός στο Παρεκκλήσιο της Αγίας Ειρήνης, στην θέση Γήπεδο, με την παρουσία όλων των αρχών του τόπου μας αλλά και του κτίτορα κ. Βασίλειου Βουδούρη, που όπως πάντα τα είχε όλα φροντισμένα!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! & ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!












Μετά τον πανηγυρικό εσπερινό ακολούθησε δεξίωση 
από τον κτίτορα του Παρεκκλησίου κ. Βασίλειο Βουδούρη 
στην Ταβέρνα του χωριού μας, 
ΤΟ ΛΕΟΝΤΑΡΙ του Τάσου Φουντά.


















 ΠΗΓΗ: fc & Ι.Ν Προφήτου Ηλιού του Θεσβίτου Λεονταρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: