Τετάρτη 6 Μαΐου 2026

Φωτοστιγμές απο τον Εορτασμό του Οσίου Σεραφείμ στο χωριό μας!!!




Σε κατανυκτική ατμόσφαιρα εορτάσθηκε και φέτος (6-5-2026) ο Όσιος Σεραφείμ ο Δομβοίτης στο χωριό μας, καθώς στον Οσίου Σεραφείμ είναι αφιερωμένο στο Παρεκκλήσιο του Νεκροταφείου/Κοιμητηρίου στο χωριό μας, στην θέση Ρεντζέπλια!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! και του Χρόνου!!!
Βοηθειά μας ο Όσιος!!!









 

Δεν υπάρχουν σχόλια: