Σε κατανυκτική ατμόσφαιρα εορτάσθηκε και φέτος (6-5-2026) ο Όσιος Σεραφείμ ο Δομβοίτης στο χωριό μας, καθώς στον Οσίου Σεραφείμ είναι αφιερωμένο στο Παρεκκλήσιο του Νεκροταφείου/Κοιμητηρίου στο χωριό μας, στην θέση Ρεντζέπλια!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! και του Χρόνου!!!
Βοηθειά μας ο Όσιος!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου