επικαιροτητα

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!

ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!
ΑΓΡΙΛΙΑ…η θάλασσα στο πιάτο σας!!!Δίπλα στην παραλία Κορομίλι!!!

Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

Μπράβο Ηλία!!! Θερμά Συγχαρητήρια!!!

Ο Ηλίας με τον δάσκαλό του κ. Αντώνιο Τσαρουχά.

Ο ιεροψάλτης του Ναού μας, Ηλίας Ι. Φροσυνός,  πήρε το πτυχίο του στην Βυζαντινή Μουσική, με ΑΡΙΣΤΑ!!! Του ευχόμαστε να έχει Έτη Πολλά, Καλλικέλαδα και Καλλίφωνα!!! Να ευαρεστεί με την φωνή του, Θεό και ανθρώπους!!!
Μπράβο Ηλία!!! Θερμά Συγχαρητήρια!!!
           Εφ.  ΤΟ ΠΟΛΥΑΝΔΡΙΟΝ

.........................

Ένας κύκλος σπουδών έκλεισε με τον πιο δημιουργικό τρόπο.. Ένα όνειρο μου πραγματοποιήθηκε !

Πως να μην δοξολογήσω τον Θεό γι’ αυτό το δώρο που μου χάρισε.. το πτυχίο ιεροψάλτου με τον βαθμό: ΑΡΙΣΤΑ!

Θερμές ευχαριστίες στον Δάσκαλο μου, Πρωτοψάλτη του Ι.Μ. Ναού Θηβών κ. Αντώνιο Τσαρουχά, για τον κόπο του, τις πολύτιμες συμβουλές του, καθώς και τον θείο πόθο που μου μεταλαμπάδευσε γι’ αυτή την ευλογημένη τέχνη. 

Υπό την προσεκτική καθοδήγησή του, γνώρισα  τον κόσμο της μουσικής και μαγεύτηκα με την ομορφιά της.

Δεν είναι απλώς δάσκαλος, αλλά μέντορας και φίλος αληθινός! 

Τον ευχαριστώ ακόμη και για τις "φωνές" που μου έβαζε (πάντοτε με αδελφική αγάπη) για να γίνω καλύτερος! 

Ξέρω πολύ καλά ότι το πτυχίο της βυζαντινής μουσικής και κάθε πτυχίο που "προσφέρεται" στον καθένα από εμάς σημαίνει πολλά...κόποι αρκετών χρόνων, τώρα δικαιώνονται! 

Ευχαριστίες πολλές και στην Διευθύντρια του Δημοτικού Ωδείου Θηβών κ. Νίκη Πανταζάτου για την αγάπη της! 

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους συνεργάτες της ενορίας μου (τον Προφήτη Ηλία) και τον πρόεδρο αυτής, για τα χρέη Πρωτοψάλτου που μου ανέθεσαν.


Η χάρις του Θεού να με αξιώνει με υγεία και δύναμη στην ιερή αυτή διακονία της ψαλτικής τέχνης, που αποτελεί το ωραιότερο ένδυμα της υμνολογίας στην Ορθόδοξη Εκκλησία !!!

ΠΗΓΗ: 

Ηλίας Ι. Φροσυνός

2487

Δεν υπάρχουν σχόλια: